הדרך להיות שמח ולחיות חיים טובים -
לשים זין על כולם !.. יש הרבה זבל בעולם הזה .
חברים טובים תמיד יהיו איתך (:
הבוגדים יברחו בהיזדמנות הראשונה שלהם ...
מי שאיכפת לו מימך לא יוותר עלייך מהר !
משחקי כבוד ומשחקי זיבי - איתי אל תשחקו מישחקים כי אני תמיד ינצח ,
גם אם צריך לרמות !
בכל זאת - אדם חלש זה זה שמחכה להיזדמנות , אדם חזק הוא זה שיוצר אותה !
המשפט הכי נכון - מי שפגע עוד יפגע [!!!!!!!!]
כי " מי שהולך על 2 חוזר על 4" ...
אז תחיו את החיים ...
מה אני יגיד לכם , החיים הם בסך הכל סרט ארוך ..
=[ AxSe Kh ]= ככה אני ואנלא ישתנה בחיים !
-
-
-
( אתה תמשיך לחיות אבל אתה תמות מבפנים
ואתה תהיה ריק בזכות מה שמילא אותך כל החיים ! )