חיי אייך שבאלי אייך ש'נראה ליי כך אני אוהב לחיוות חוופשי ומאוושר ... ^__^ :) מסתכל קדימה , לא מביט לאחור ... מה שהיה לעולם לא יחזור ||: יודע מי אני , ומה הערך שלי ... עושה מה שבאלי , איך שבא לי ומתי שבא לי , לא רואה אף אחד ממטר :] אני מי שאני !! וככה אשאר , ולא משתנה בשביל אף אחד אחר ... :)