Stephan Dettmaring's profile picture

Stephan Dettmaring

http://stefke4you.organogold.com/NL/DU/r_default.asp

ik ben mezelf een toch wel heel lieve gevoelige man.
Ik hou van het leven.
In het leven moet je geven en nemen.
Vrienden heb je niet voor even maar voor het leven.
Een gezegde zegt,geluk maak je zelf.