- 1Favorites
- 0History
- 2More
Favorites
There is no more content to load
http://stefke4you.organogold.com/NL/DU/r_default.asp
ik ben mezelf een toch wel heel lieve gevoelige man.
Ik hou van het leven.
In het leven moet je geven en nemen.
Vrienden heb je niet voor even maar voor het leven.
Een gezegde zegt,geluk maak je zelf.