אימון הוא דרך חיים. כשאדם מתחיל להתאמן הוא עושה זאת בגלל סיבה/מטרה מסויימת.
לאחר תקופה קצרה, בין אם השיג את המטרה והוא כבר "לא צריך" ובין אם לא כי הוא "נשבר", האימונים פוחתים ואפילו פוסקים.
בתור מאמן המטרה שלי היא להביא אותך לתוצאות ומעבר לכך לשנות משהו בתפיסה שלך<== לא מורידים את הרגל מהגז !! אין גבול למה שאנו מסוגלים לעשות ולהשיג.
אני פה כדי לגרום לכם להתאמן לא רק בשביל לשרוף קלוריות/להעלות מסת שריר, אלא גם בשביל לגרום לכם להבין,ללמוד,לשדרג ולהסתכל על האימון במודעות שתשפר ותעזור לכם בחיים- בבריאות,במראה,בהרגשה,בביטחון העצמי ובהבנה שתגידו לעצמכם שאתם יכולים לעשות הכל !!! הכל !! אם רק תרצו!!!
"יש שני סוגים של מתאמנים- יש את זה שמגיע לאימון ויש את זה שבא להתאמן".
מה ההבדל ביניהם? כישלון והצלחה !!!
אני כאן כדי שתהיו הסוג השני ותופתעו לגלות שאתם מסוגלים להרבה יותר.

Willpower and perseverance, this is the combination that you need to get achievements in life