214 plays
1 favorite
It's midwinter - almost wintersolstice, time to celebrate already, let's make an angel in the snow while we're waiting for the sun to return. We can still trust her, she's always on time!
Nice one Ingrid!
Thank you, Sayrah!
Aner en lengsel etter sol og varme 😊
Det har du HELT rett i, Terje!
Comments
Nice one Ingrid!
Thank you, Sayrah!
Aner en lengsel etter sol og varme 😊
Det har du HELT rett i, Terje!