Ik ben geinteresseert in na-slagwerken,in muziek-alle genres,en houd van cabaret.Daarnaast ben ik ook nog officieel luisteramateur.Deze hobby oeven ik al zins 1981 uit,en dat met veel genoegen.Verder communiceer ik veel met mensen omdat communicatie een belangrijk bestanddeel in ons leven is om elkaar beter te leren begrijpen en waarderen.