Francesco Abbate's profile picture

Francesco Abbate

"Si stanotte me mett paura,kiur l'uocchie e me mett aspetta',e m'addorme sunnann ,sunnann ka staje ka..hai ragion ka song nu scem ma ku lat k teng a vrè tu si semp tu e nisciun e megj e te!