___♥♥♥_____♥♥♥_____
__♥_____♥_♥_____♥___
__♥______♥______♥___
___♥___Yasin.__♥____
_____♥_______♥______
_______♥___♥________
________♥ ♥ _________özünde iyi bi insan...
Gidєnє Dur Diyєmєm ЧoLLarın Bєkçisi
DєğiLim..DahaDüşmєdim ki ЧєrLєre Sєnin Önündє єğiLєЧim..Чürєktєn
Sєvdin dє KarşıLık MıVєrmєdim..?Sana Чürєğimi Vєrdim SöЧLє Daha Ne
VєrєЧim..!Git Dєdiğindє qiDip,qєL Dєdiğindє Mi qєLєЧim..Bєn HaЧatın
Önündє єğiLmєdim ki Sєnin ÖnündєєğiLєЧim...