Yu Mense ben DeejAy RiEvAX ben gebore met music in een johnny dorpke vol met gekke bekke en veel gekke haha de mense valle wel mee en vo derest geniete van de fijne dinge van het leven same met mijn lieve schat Claudia ;-) grtzzz ik ben een gast die graag uit de bol gaat hou van music en hou van men liefste schat claudia xxxx <3 TI AMO <3