" Feladatomnak tekintem, hogy mindenütt nehézséget teremtsek"
Nєм wαgуσк cιcabαвα.. Köpöк α wιlágяα, ѕzαяσк α pénzяє éѕ α kéтѕzínű кurνáкяα !
من … دوست دارم
به چشمِ من …گریه نده
نه نمیتونم
بدونِ تو … حالم بده
" Általam vagy, mert meg én láttalak
S régen nem vagy, mert már régen nem látlak."
Minden lány egy angyal, minden fiú egy ördög.
Mégis arra vár az angyal, hogy elvigye az ördög.
(¯`v´¯)
`·.¸.·´
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\♥/█\ ♥ . !ℒℴvℯ yℴu♥
.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥##