Benny Van den Bosch's profile picture

Benny Van den Bosch

DJ Benny hoe het allemaal is begonnen ....
Ik Ben beginnen draaien als snotneus van 14 jaar op chirofuifkes , bals en andere feestjes. Toen ik 15 jaar was en dus nog geen dancing binnen mocht stond ik al elke zaterdag te draaien in een iets mindere bekende (maar in mijn ogen de mooiste)dancing in Rillaar genaamd The Joyce bij de florre en Maria , zaaaaligge tijden beleefd . Daarna volgden The Jingle in Aarschot , The Sound in Rillaar (met de Rudy) de Ster Rillaar(feestzaal) en dan JC Amigo te lubbeek als resident en alle bijhorende prachtigge fuiven (paasparty's, eindejaarparty's en openluchtfuiven ) Daarna is het even stilgeweest omdat ik zelf enkele jaren een horecazaak heb gehad , en dan kwam mijn droom uit , DJ in ... DE VIERTAP in Rillaar waar ik enkele jaren heb gedraaid , hier ben ik echt fier op als je ziet welke kanjers er daar hebben gedraaid en mijne naam staat daar tussen , echt top. dan heb ik ook nog enkele jaren in dancing Enjoy te Holsbeek (ex golden sixties) en enkele

Benny Van den Bosch's profile picture

No history to display

When Benny Van den Bosch listens to shows or tracks they will be shown here