Stefan van der Linde's profile picture

Stefan van der Linde

Ik heb vooral de neiging veel muziek te draaien en veel tv te kijken denk niet zoveel over dingen vond het heerlijk om tabak te roken en op zijn tijd een biertje voor de rest in de flow blijven in het hier en veel muziek vinden :)

Man voelende zich nog jonggen van 21 maar inmiddels al 42 geintreseerd in vele soorten muziek vooral en vooral veel humor graag en dan van die glimlach humor zo van dokter dokter ga ik dood...dokter ohw vast wel... en drankje en een tabakje zijn ook erg lekker, slapen ook fijn en niets doen is ook heel erg prettig kortom dagelijks op een fijne manier genieten van de luxe die ik om me heen heb ohw ja vrouwen en wat er bij hoort ook niet te vergeten Goed nog veel meer maar dat past niet in dit vakje