Λοιπον λιγα λογιααα για μεναα,πριν με κανεις add;$
-Με λενε σοφια(με φωναζουν σοφ)καιι ειμ 14 μενωω στην Νικαια...
Τι με ενοχλει στο φβ:)
-Με ενοχλειι γαματα οταν λετε ''+1 και στελνω,και ποτεε δεν απαντατε;3
-Με ενοχλει οταν πριζετεε τον αλλον στο τσατ με ''κανε λικε,κανε αδδ,κανε εγγραφη''ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΘΑ ΚΑΝΩ:)
-επιδη πολλες φορες εχω ακουσει απο παιδια να λενε ''γιατιι το παιζεις σνομπ,και κατι τετοιες παπαριες''δεν ειμαι γιατιι πολυ απλα ουτεε εμεναα μαρεσει;@
-ΟΧΙΙ ΑDD ΠΑΝΩΩ ΑΠΟ 18 ΓΑΜΩΩ ΤΟ ΜΠΕΛΑ ΣΑΣ:)
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑΑ ΑΤΟΜΑΑΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΑΓΑΠΩΩΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑΑΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩΩ ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΩΩΩ..<3
1ον Η ΣΤΑΥΥΥ ΜΟΝΡΟΕ Η ΚΟΛΛΗΤΗΗ ΜΟΥΥ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙΙ ΣΕ ΟΛΑΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ14 ΜΟΥΥΥ ΣΑΓΑΠΑΩΩ<3
2ον Η ΔΕΣΠΠ ΜΟΝΡΟΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ΓΑΜΑΤΑΑΑ^^
ΓΑΜΩΩΩ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ;*
3ο ΒΑΓΓΕΕΕ ΣΑΓΑΠΑΩΑΩΩ ΡΕΕ ΣΑΟΛΙΝ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ^^