otan den exo nevra eimai mia xara..στα ακρα αν εχει πιθανοτιτεςαν δεν γνωριζω δεν λειτουργωυπεριφανη ομως δικαιη, καλη, χαρουμενη αλλα μην με ταραξεις θα γυρισει.......