Onur Bedirhan Kıranşal's profile picture

Onur Bedirhan Kıranşal

"İnsanın kendini anlattığı eserlere 'otobiyografi' denirken bu biyografi de neyin nesidir?" yazmak geldi içimden ama neyse anlatayım.
5 Şubat'da soğuk bir Antalya gecesinde doğmuşum. Babamın işinden dolayı ben henüz 1 yaşındayken Antalya'nın ilçesi olan Gömbe'ye taşınmışız. 8 yıl orda yaşadım. Çocukluğum orda geçti ve geride bir çok anı bıraktı diyebilirim. O zamanlar Lassi adında bir köpeğimiz vardı hep onunla oynardım. Kaldığımız lojmanın yan tarafında güreş sahası vardı, her yapılan etkinlik sonrası elime boncuklu tabancayı alıp lambaları patlatırdım yaramazlığa o yaşta başlamıştım. Çocukluğumun yarısı atari oyunlarıyla geçti 4 tane klavyeli olmak üzere 16 tane atarim olmuştu hala evde durur benim için özel olan insanlarla arada oynarım yani kim s*ker playstationu değil mi ? Neyse orada bi çok şey yaşadım ama hayatımın diğer yönlerimi de anlatmalıyım. Geçen 8 yılın ardından gene babamın işinden dolayı(sağlıkçı) Korkuteli'nin Sülekler köyüne taşındık. Orada 1 yılım işkence gibi geçt

Onur Bedirhan Kıranşal's profile picture

No history to display

When Onur Bedirhan Kıranşal listens to shows or tracks they will be shown here