אוהבת ושמחה להיות מי שאני.החיוך הנצחי – סימן ההיכר שלי.השיגרה אינה מנת חלקי -והאתגר הוא סם החיים עבורי.רבת פעלים, דינמית, תוססת-ושמחה על ההזדמנויות שהחיים מזמנים לי.אוהבת לאהוב ואוהבת לחיות.מאמינה בכל לב כי כשמתכוונים זה קורה.(הדבר נכון לכל דבר בעצם) .
I love and enjoy being myself. My eternal smile is who I am.
I don't like routine .
I believe with all my heart that when you are fully intended all the greatest things in life will happen to you.