ik heb al fouten gemaakt, ben soms compleet zot, soms zonder controle, soms boos, soms geëmotioneerd en soms moeilijk te dulden!! Maar als je het slechte niet van mij aanvaardt...dan verdien jij ook het beste niet van mij!!! Ik ben wie ik ben, met en zonder... niemand is perfect ..en ......dat....durven velen niet kopiëren !!! ♥