Özümüzde hepimiz iyiyizdir kendimize göre ..Kendimizi bilirsek herkez iyi bilir bizi ONA GÖRE...! Dün canım olan yarın düşmanım olmaz benim,yaşananların hatrı hep saklı kalır hatırları hep sorulur,selamları hep alınır,sildiklerim vardır bide onlar yanlışlıklarımdır.adları anılmaz hatırları sorulmaz.sadece beddualarımdır...vijdanla beraber şeref ararım ben,sevdiklerimde herzaman doğru değildir elbet seçimlerim...zaman gelir şerefsizleride severim.. Her yerde gözüm kulağım vardır benim Eksik söylemek yalan söylemek değildiR.! mantığındaki Çok Dürüstler Beni değil kendilerini kandırırlar yalnızca.! Bilmezden gelişlerim aptala yatışlarım Kaybetme korkumdan değil Karşımdakinin yalan söyleme potansiyellerine olan merakımdandır İnkar olmaz benim hayatımda Yaşannı yaşanmamış Saymam Sayanları da SAYMAM.! Ben Umutsuzluğun olduğu yerde, umudumu kaybetmeden yürümeyi bilirim. Her yürüdüğüm yolda Çakıllar, her durduğum yerde Çakallar olsa ne yazar! Ya ölümüne severim Yada tek kalemde Silerim! Haksız