Yürümeye yeni başlamış çocuklar gibi özgürlüğe koşuyorum,
Herkes sanıyor ki; hayattan kaçıyorum,
Ama tam tersi hayata sarılmaya çalışıyorum ve sarıldıkça hayatımdan pis kanları akıtıyorum..
Birilerine iğrenç gelebilir,
Hiç umurumda değil,
Çünkü; bu benim hayatım, benim yaşantım ve benim tarzım..
Uzunca şiirler yazmayı değil,
Mutluluğu uzunca tatmaya çalışıyorum ve bunu gün geçtikçe yaşadığımı düşünüyorum..
Ve bunun için Rabbime Şükürler olsun..
Şehadet şerbeti içtik bizler bu vatan uğruna,
Ne mal, Ne mülk, Tek derdimizdir bu topraklarda olmaktır "ŞÜHEDA"..
Sen; Ey toprakları kanlarla dolu şerefli Türk ulusu,
Vatanına sahip çık, sızlatma "ATA"larının kemiklerini toprak altında..
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| Ottoman Empire |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| iڪےT∂ηßﺙℓ 1453 |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
Bizler her daim buralardayız..
Ξ̲̅ ✫Türkiye Türklerindir, Ξ̲̅ ✫
Ξ̲̅ ✫Ve Türklerin kalacaktır.. Ξ̲̅ ✫
Madde ।૧૦ડ :
☻/
/▌
/ \
Sözlerim tarifsiz nefret dolu olabilir, Belki kanımdadır belki huyumda..
Ama