๔เккคt คкrep 53
(†18)
◄█▄♥▄█►Vur KaDeHi UsTaM bU GeCeDe SaRhOşUm
☻_
/▌ ╚►ArdeşenLİiiii ---۰۪۪۫۫●۪۫۰---
/ \
benimle cıkmak ıstıyosan linki tıla
http://i49.tinypic.com/2
gülüşlerimin tadını çıkarın çükü hiçbir zaman agladığımı göremiyceksiniz...
mümkünse azrailin dişisi gelsin ölümle sevişmek istiyorum...
((==Öznesi olmayan bir hayata mahkûm bir nesne kaldım sayende,
Oysa ne kadar masumdun önceleri,
Bir gülerdin dünya gülerdi sanki,...
...
KazayLa göz göze gelsek yıkılırdı içim,
Öpülesi bir el uzanırdı tenime.
Dokunurdu içime işlercesine..
Ne güzeldi eskiden, uzaktan seyreder,
En yakınlarıma anlatırdım seni,
Ne masumdun sen bana,
Yine Özlüyorum Seni Bende . . .==))