HeR An HeRşey oLabiLir....! İnsanLar KaderLeriyLe DoğaR;OnuRuyLa YaşaR.YaptıkLarıyLa AnıLır......Sakın ÜzMesin Seni KarşıLıksız SevqiLer, Baqrına Taş BasaRsın ACıLar Birqün DiNer. Giden Gitsin ALdırma YanqınLarda Söner.. Sakın Dönüp Bakma Ardına BABA'Lar ÖndeN Gider..... çüNkü EvLAtLar yoL biLmeZz .!!!