Όταν λες εσύ είμαι πατριώτης, σου λένε είσαι φασίστας. Ναι ρε! Είμαι φασίστας άμα είμαι πατριώτης. Αν τον πατριώτη τον λες φασίστα, εγώ είμαι ο μεγαλύτερος. Εσύ που είσαι άπατρις τι είσαι; Το μέγιστο τίποτα; (Νότης Σφακιανάκης)

Είσαι Έλληνας; Τί προσκυνάς; Σηκώσου απάνω! Εμείς και στους θεούς ορθοί μιλούμε. Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

ΖΟΥΜΕ Σ΄ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΟΥ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΩΤΑ ΑΛΛΑ Η ΒΙΑ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ…..Jhon lenon

«Αν ένας άνθρωπος δεν έχει βρει κάτι για το οποίο θα πέθαινε, δεν αξίζει να ζει...» [Martin Luther King]

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την ξευτελίζεις μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου, μες στις πολλές κινήσεις κι ομιλίες.......
K. Καβάφης

http://youtu.be/vDfvqEJS8Vw Δεν έχει χρόνο για να σκέφτομαι εσένα Δεν έχει πόνο να πονώ για σένα πια Φως μου εδώ κάτω δεν υπάρχει μοναξιά, ούτε παρέα Και όταν ψάχνω που είναι ο ήλιος να κοιτάξω Κι όταν ρωτάω αν θα

Marios Andreou's profile picture

Favorites

There is no more content to load