Οτι μας συμβαινει δεν ειναι καθόλου τυχαίο…. αλλα ολα γίνονται για κάποιον λόγο... Άρα δεν μπορούμε να αποφυγουμε κάτι, όταν η μοίρα μας το ορίζει…..