japie - Elke Dag Ik mis iets, wat ik niet kan vergeten. Ik zie het voor me, wij met z'n tweetjes. Je bent nu boven, dus ik moet alleen gaan. Maar ik ben bang omdat ik alleen sta. Hoe vaak ik er over denk, hoe vaker het me pijn doet. Ik voel me kut ik ben opzoek naar me gevoel. Heb niks onder controle, ik ben de weg kwijt. Ik blijf zoeken maar het doet me zo pijn. Kijk in de spiegel zie een overvloed aan tranen. Ik blijf vechten in de schaduw van me vader. Ik sta bij je graf, schrijf een brief met wat vragen. Ik krijg geen antwoord dus moet ik het maar laten. Ik kan wel lachen, van binnen heb ik een zwak hart. Verloor iets groots, wat ik liever nu nog bij me had. Ik ken mezelf niet, de hoop heb ik verloren. Dus ik schrijf een brief om me gevoel te verwoorden. Ik heb veel te zeggen maar kan je niks meer vragen. Ik wil advies, zodat ik het kan maken. Ik bedank je voor de jaren, maar nog heb ik het moeilijk. Deze is voor jou want je weet hoe ik me voel. En weer als ik de hoop zie, ja dan b