Ναι ρε έχω κάνει πολλά λάθη...Η ζωή δεν μου ήρθε με οδηγίες χρήσης...Προτιμώ όμως να ζω μια ζωή κάνοντας λάθη,παρά μια ζωή....που θα φοβάμαι να την ζήσω...