- 0Favorites
- 0History
- 1More
p.l.u.r.r
There is no more content to load
ik ben een crohn patiente die de ziekte in de ergste fase heeft dus aan alle mensen die zeggen die kelly die klaagt altijd da ze pijn heeft en ik ken iemand anders die dat ook heeft en die klaagt niet zo dan zal die ander dat wel niet zo erg hebben en mensen die niet weten wat dat is om alle dagen met pijn te moeten leven oordeel dan zeker niet over iemand dat dat wel doet