Υπάρχουν 3 απλοί κανόνες στη ζωή...Α) Αν δεν κυνηγήσεις αυτό που θές δεν θα το έχεις Ποτέ..!!!!Β) Αν δεν ψάξεις δεν βρίσκεις..!!!!Γ) Αν δεν προχωρήσεις θα είσαι πάντα στο ίδιο σημείο..!!!!