Qld, Australia
שמי הוא יהושע בן 17 עומד 5'6 ואני הצעיר, המשפחה שלנו מורכבת אמא, אבא, בת ובן. ולכן אנחנו רק ארבעה. משפחה קטנה לא? אבל אנחנו כל כך שמחים כי אלוהים מדריך אותנו, הוא נותן לנו אושר כי לא יהיה לעולם יחיה ..
.. אני תמיד אוהב יהוה אלהים. אני ממש אוהבת את אלוהים, אני מעריץ אותו על מה שהוא עשה בחיים שלי. אני רוצה לכבד את אלוהים ישוע המשיח שנתן לי את הגוף.
הייתי מסוגל לשחק, גיטרה פסנתר, גיטרה, תופים ובאס, כי האדון ישוע. השבח ישו! :)
כרגע אני לוקח סיעודי. ו ... אני לא יודע מה אני צריך להגיד.
אני פשוט אך נורא חה חה