jag är en 73a som gått genom livet den svåra vägen o ofta i motvind men det livet har tagit mig till många spännande o roliga platser där jag har träffat en fantastiska människor o en del mindre fantastiska o egentligen ångrar jag bara två saker 1 när jag höllt på¨med dykning fick jag chansen att åka till egypten o utbilda mig till dyk instruktör efter det garanterad ett fast jobb inom dykning när jag kom hem:( 2 att jag någonsin träffat en av den absolut värsta människan jag stött på: Malin Katz.
annars just nu mitt emellan två jobb men sysselsätter mig med extra jobb ;) just nu lever jag med ett förvridet huvud som en viss person ställt till med..<3 du vet vem du är..