Ben en son güvenimi, beni yarı yolda bırakanda bıraktım...Tahammülsüzüm, eyvallahım yok kimselere... Samimiyetler sahte geliyor artık...Ne insana, nede insan görünümlü olanlara inanıyorum...BAKIYORUM, SEÇİYORUM ,GÜLÜYORUM , GEÇİYORUM...