Granollers, Spain
Exestudiants de Granollers que han seguit diferents camins en la seva vida acadèmica fins a ajuntar-se a través d’un gust comú: la música electrònica i en especial el techno.
L’any 2014 vam començar la nostra aventura com a grup de djs Phonoseekers, recorrent tot el Vallès i donant bona festa a la discoteca 2046, Musik’n Viu i festes majors com la Garriga o Canovelles. El 2018 vam tastar-ne la de Granollers gràcies a Batek, i l’any següent va sorgir Hardblancs.
La universitat de Hardblanc, nascuda com a l'entitat acadèmica de la colla dels Blancs, té l’objectiu de reivindicar la música electrònica i el bon rotllo entre els joves amb una temàtica “Highschool”.
S'ha acabat la festa major i vols més Hardblancs?😉. Podeu contactar-nos a través d'Instagram o hardblancs@gmail.com
Matricula't amb nosaltres!🎓