Μη σπαταλας καινούρια δακρυα για παλιες θλιψεις ..
Να σπαταλας καινουρια χαμόγελα για μελλοντική ευτυχία..
απεχθανομαι το ψεμα..!! :)
http://www.youtube.com/watch?v=9qFpmuSfXAY&feature=related
Το Μονόγραμμα,part 1..
http://www.youtube.com/watch?v=PirwybmDsrw
Το Μονόγραμμα,part 2
http://www.youtube.com/watch?v=N5bUob9hvlk