¡.Al FiNaL eL uNiCo PeCaDo Es El ArRePeNtImIeNtO.!
vIvo En El InFiErNo, DuErMo CoN lOs CuErVoS Y mI aMaNtE eS lA mUeRtE.!
I LOVE THE ROLLER! :D <3.<3