Athens, Greece
Υπερβηκαν τα ορια του καλου και του κακου.Απο την αρχη του χρονου η ιδεα αυτη προκαλει συγκρουσεις στον πνευματικο κοσμο. Αναμεσα στο φως και το σκοταδι.Στη λευκη και στην μαυρη μαγεια. Στον αποκρυφισμο και στην σοφια. Η γη μας και οι πνευματικες της διαστασεις ειναι ο καθρεφτης αυτων των συγκρουσεων. Καθε φορα που ενας ανθρωπος πρεπει να παρει μια αποφαση,πρεπει να διαλεξει αναμεσα σε δυο δρομους.. Τον λευκο δρομο της μη εγωιστικης αγαπης.. Η τον μαυρο δρομο του εγωισμου ο οποιος αναποφευκτα καταληγει στο δογμα.. Καθε ανθρωπος που εχει επικοινωνια με τον ουρανο θεωρει τον εαυτο του καλο.. Παρ ολα αυτα οι δυο αρχες βρισκονται ακομη μεσα του... Αναγκαζοντας τον να εξετασει ποιες σκεψεις και πραξεις θα χρησιμοποιησει και ποια δυναμη θα ακολουθησει. Οταν ερθει το τελος του κοσμου... Θα συνηδειτοποιησουμε πως ο παραδεισος και η κολαση ειναι οι ιδιες μας οι σκεψεις και οι πραξεις.. Το καλο και το κακο ειναι οι δημιουργιες μας... Αυτο θα χαραξει το δρομο για το σπιτι μας.. Η δυναμη του σκοτο