DON'T Ever Mistake ...
My Silence for Ignorance ...
My Calmness for Acceptance ...
or My Kindness for Weakness.
... Trust Me on This ♥
Namasté ॐ♥
Waar spreken we af als we elkaar kwijt zijn - volgens mij is dat gewoon het probleem - we zijn elkaar kwijt en hebben niks afgesproken - Ik sta in elk geval hier @ ¨`* ♥.•
Op een dag leer je het subtiele verschil kennen tussen een hand vasthouden en een ziel ketenen. Dan leer je dat liefde niet betekent: leunen En dat gezelschap niet betekent: veiligheid. Je ontdekt dat een kus geen contract is en een cadeau geen belofte. Je begint je nederlagen te accepteren met je hoofd omhoog en je ogen open. Je leert vertrouwen op vandaag, omdat morgen te onzeker is voor je plannen. Na een poos leer je dat zelfs zonneschijn je verbrandt als je er teveel van krijgt. Dan wordt het tijd je eigen tuin te beplanten en dan zorg je voor je eigen ziel en wacht je niet langer op de wonderen van buitenaf. En dan weet je dat je echt kunt volhouden en dat je écht