Oyunu Ben yazar kendi kurallarımla oynar, kendi kurallarıma uyanlarla oynarım..Ya da kendi kurallarını bana kabul ettiricek kadar zeki bir insan olursa kendimden sonra bu hayatta ki tek gerçeğim yaparım.. Kızarım, bağırırım, cağırırım, pişmanlık duyarsam boynuna sarılırım... Umursamazım ama kafaya bişeyi taktımı da tam takarım.. Hırslıyım, hızlıyım, hem güldürür hem ağlatırım.. İnsanları yargılamam.. Kendimi de yargılatmam.. Kolay kolay laf sokup muhattap olmam, kaşınırda laf sokarsa altında da kalmam... Gezerim, tozarım, bi bakarsın bunalırım sadece kendimi alır sessizliğe kaçarım... Severim, sevilirim tek hatasında silerim, özür dilemeyi bilirse affederim!! Hatasını geç anlarda dönerse yol vermeyide bilirim! Ben buyum!!! Seversen seversin. Sevmezsen uzar gidersin...