Δεν ξέρω αν ποτέ θα μάθω να πετάω, αλλά ξέρω ότι ποτέ δεν θα μάθω να σέρνομαι..." Μην κυνηγάς τη ζωή γιατί φέυγει
περπάτα δίπλα της και δείξε της ότι ΥΠΑΡΧΕΙΣ !!!!http://www.youtube.com/watch?v=dnDZqhFnr6w
Μαθαμαι να ζουμαι με τέτοιο τρόπο, ώστε όταν τα παιδιά μας σκέφτονται για δικαιοσύνη, φροντίδα και ακεραιότητα, να σκέφτονται εμας..................... .Η μητέρα ειναι υπευθυνη για να ανεβάσει τα παιιδιά στο βουνό της ζωης...στην κορφή όμως πρέπει να βρίσκετε ο πατέρας για τους δείξει τον κόσμο..