Tokio Ujike el japonès que canta jotes aragoneses. Antonio, el freak de Salamanca que només sap cantar en japonès i el plagi de Kiko Rivera amb "Así soy yo" copiada directament de Guille el Invencible. El millor d'internet a l'InterShow del Fricandó Matiner de RAC105.
Comments