Tack mina älsklingar, (Joanna, Nikolina, Maya, Alma), jag fick veta det. Ni ringde pa och ni ville grata mig pa Farsdag....älskar er ♥ ♥ ♥ ♥ . Toussen pussar och krammar till er. Pappa älskar er mycket.
Även om vi ses inte varandra med ögonen, om vi hörs inte med öron, även om vi kan inte prata varandra , inte heller röra varandra med händerna varas kroppa., även allt det, vart själa samt Hjárta kan allt det och mycket mer... vi är kopplat vid varandra med kärleken ... jag kan tänka pa er samt kan älska er alltid när jag vill... Jag är inte ensam, jag lever inne hos er och ni lever inne hos mig i hJärtat.....
HACER EL AMOR ES EL MEJOR DEPORTE! NO NECESITA UNIFORME, NO SE SUSPENDE POR LLUVIA, NO HAY ARBITRO NI JUEZ DE LINEA, PUEDES GRITAR LIBREMENTE, EL CALENTAMIENTO TOMA UN NUEVO SIGNIFICADO, LA CANCHA ES LO DE MENOS NADIE RECLAMA SI HAY MANO DENTRO DEL AREA, NO HAY POSICION ADELANTADA YA QUE PUEDES ESTAR EN TODAS LAS POSICIONES ENTRE MAS CANSADO TERMINES...MEJOR ESTUVO. =)(= XD