Τι άλλο φοβάσαι, πες μου, και θα γίνωκι ας έχω τόσα πολλά κι ωραία να χάσω.Κι ούτε στιγμή μη ρωτάς τι θα απογίνω,μου φτάνει που δε γουστάρω να ησυχάσω...