Keep up to date with every new upload!

Join free & follow unit grooves
Get closer to your favourite creators with Mixcloud Select.Read more
Subscribe Monthly
Share
Deep Licks - November 2021

Deep Licks - November 2021

Chart positions

This show was 1st in the global liquid drum and bass chart, 1st in the global drum n bass chart, 1st in the global dnb chart, 1st in the global drum and bass chart and 3rd in the global drum & bass chart.

Deep Licks - November 2021

🔊🎵 🌜🌟 ....little journey into depth ! 💙

🔊🎵
Naked Skin (Mark System remix) - Eastcolors & Tiiu
Charamida - mSdoS
Where Your Mind - Acuna
Indigo Funk - Scepticz & OaT
Stepping Stone - Riya & Collette Warren & Kyrist
42 - Askel & Elere & Degs
Venture - Silence Groove
Duality - Rizzle
Faded - Synkro & Dyl
Accelerator - Dan Structure
Who Are You (feat Nina Morton - original mix) - Iklektix
Jewel In The Crown - Arkaik & Sense MC
Again (Rafau Etamski remix) - Salaryman
Mind Games (feat Ray Uptown) - Arkaik & Coma
Drama (original mix) - Zero T
Without You - Ripple
Little Vibe - EchomaticS
Those Who Fight Further - Luciano (DnB) & Alpha Rhythm
Congo Bongo - Voltage
Never Know (original mix) - Payback
Stranger Things (Resound remix) - Ink & Loxy & Loomis
The Map (Of My Inside World) - Etherwood
💙

Bless 😎🙏

Comments

LadyLight
LadyLight

EZ Unit :D Loving this lush mix - LOVE LOVE LOVE the Where Your Mind and oooh feeling the Accelerator sounding very different here than it did in my rollers mix <3 That's gotta be my FAVE thing about mixing <3 Holding tight for the rest of the ride.....

LadyLight
LadyLight

And a stunning finish with the map of my inside world 💕✨💕✨💕✨💕 maximum respect bro each and every time 👊🏻😁💕✨🙌🏼

unit grooves

Hello LadyLight, cool to hear you enjoyed the lush selection n mix !! Yes, Acuna is cool !! And i also like that same tunes can sound in other context / mix complete different 🎧🎵👏 Big up for taking the time ! 😎🙏 Cheers

deejaysrs
deejaysrs

Inspiring!! Wow. What a mix. So damn clever it made it into Mensa - top quality, awesomeness through my headphones... Big ups!!! Big respect UG ~1~ 🙏🏽😎👊🏾💯🔥🔥🔥🔥

LadyLight
LadyLight

too funny SRS!!! LOL Just imagining a special section at mensa full of clever dnb mixes now lol lol lol

unit grooves

hey Sir, much thx for the tune in and feedback, appreciated very much 🙏😎 All best 👍

mdrt9
mdrt9

Great! ...and inspiring...

unit grooves

Thank you very much mdrt9 😎🙏

C D B
C D B

Bigup bro top set as always sortin out my eve 😃 hope ya keepin well 👊🎵🎶🎶🎶

unit grooves

Cheers CDB, thx for tuning in. Lucky have weekend now 🌞👍 But weather is sh** ☔ Just sitting on next LL sesh :)

Cameron
Cameron

Yes yes UG another amazing session bro! That blend from Dan Structure into Ikletix - Genius bro 🔥🔥. And to finish with my fav Ertherwood track too mate, just perfect! Big respect for this one mate, 👊👊

unit grooves

Thank your very much, yes the new Etherwood LP is wicked. Sadly i stumbled over it when had a to full shopping cart. So that's the only tune i grabbed from the release. And it was hard to sort :D Thank you for the time and nice feedback ! All best your way Sir 😎🙏

Basstime Continuum

Loved this mix! Tons of great tracks.

unit grooves

Hey Basstime ! Big up for tuning in and drop a note , great you like it

bugg
bugg

Great set, UG - especially liked the tunes by Arkaik and Zero T!

unit grooves

Thank you very much, yes, yes the Arkaik drops are cool init !

Omari Joseph

Hello Azerbaijan (Baku)..Greetings from the Caribbean and land on sweet Soca/Calypso music🇹🇹

unit grooves

Hey Omari Joseph, big up for tuning in and you nice feedback. Happy you like it ! All best 😎🙏

Gruffstuff/DjGruff.

Luving the alternative vocals on a mix. So good when it comes off. Hats off my friend.

unit grooves

Always much fun play n layer a bit with vocal tunes. Happy you like the session ! Big up 😎👏

Sanche1979

Big up Unit

unit grooves

Thx a lot Sanche1979 😎🙏