Gek fenomeen, ik had als DJ in de periode 1978-1983 een fok-hekel aan zoetsappige discodeuntjes, ik draaide het wel maar met tegenzin, en nu......35 jaar later zit ik hier met kippenvel en tranen in mijn ogen naar de eerste noten van jouw set te luisteren....worden alle 'ouwe ' mannen sentimenteel? Topset gozer!
Comments
Very conspicuous mood you were in mr huas ; I too dig these tunes and their illuminating nature
Gewoon perfect
We all have our guity pleasures its so funny")
Gek fenomeen, ik had als DJ in de periode 1978-1983 een fok-hekel aan zoetsappige discodeuntjes, ik draaide het wel maar met tegenzin, en nu......35 jaar later zit ik hier met kippenvel en tranen in mijn ogen naar de eerste noten van jouw set te luisteren....worden alle 'ouwe ' mannen sentimenteel? Topset gozer!
Hahaha, ik denk het wel Janek. Zal wel met de jaren komen.
;-)
Guilty as charged, and showing no remorse. Loved it Hugo... 👍🏻
Thanks mate. No remorse, that's for sure.
Nostalgie all the way! Nice one Hugo!
Dank je Mol.
Golden oldies.. love it Hugo... lekkerrr
Thanks Guido, goed weekend maatje.
Wow . . . . This is special . . !!!! . . . Loved this to bits . . ) . . . . Raise my glass to you sir . . !!
Thank you very much, appreciate your kind words a lot.
Ohhhh yesss!
Thaaaaaaaanks Luisa.
I'm guilty, I confess!! :DD
Good, well I'll let you get away with for this time.