Kesäkuun lopun 1992-kuunnelman jaksossa testailtiinbiisejä ihan randomisti.
Nimittäin keikkahanat alkavat avautumaan pikku hiljaa joten on pakko vähän ryhtyä lämmittelemään. Ohjelmassa lämmitteli ja sääti oikeutetusti itse Man Jorge.
1992 SAYFM:llä kerran kuukaudessa parillisina maanantaina klo 18-20.
Comments