Avsnitt 10 av Varje Vaken Minut inleds med Ey Shuno av Ontario, Kristoffer Malmstens fyra och en halv minuts långa mästerverk. En av de bästa svenska låtarna någonsin, definitivt den bästa svenska rap-låten. Eller iallafall den som gjort mest avtryck på mig. Det är en sanning med modifikation men strunta i det nu, fantastisk låt. Förutom fler bra låtar så får födelsedagsbarnet (i Onsdags) Harald önska en låt. Spännande, kan bli mer av det. Kanske tittar även Linda Spåman förbi igen. (Det gör hon). God lyssning. Tuuuuune. (Ps. Tack till Amy för Bikes, för alltid. Ds.)
Comments