Keep up to date with every new upload!

Join free & follow BootlegSocial
Share
  • 76
  • 2 years ago
Tobie Allen - 5 Years of Bootleg Social Records

Tobie Allen - 5 Years of Bootleg Social Records

Playing tracks by

Dirty Harris & Jaceo, Alex Grover, Umek, Filipe Neves & M.Rodriguez, Ant Brooks and more.

A mix to celebrate tracks released and licensed on BSR over the last 5 years since inception.

www.bootlegsocialrecords.com

Comments

ΜanosJΜT⭐️Radio

5 Years of Bootleg
5 Stars for this Mix ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Greetings from Athens 🇬🇷

René Samantha Theron

DELETE PLS TOBIAS

René Samantha Theron

to be continued....way too many spies trying to steal my impossible yet possible ideas and pretend they believe or deny whatever crap...I will not stop...on here I will but this conversation and the possibility of it all has been bugging me for years. so I can't be silent anymore cos if this is plain madness why did I only hear this song today...started listening to your new show first....been listening to Nick's shows and impressed how he has evolved....just you Dino need your own show now. and I want to own the radio station. shut up rene from René the good twin wow my poor brain needs help processing this. but I love my mind.....talking hypothetical shit to 2 people who have inspired me to become a dj and producer....after I gave up on it cos I needed to be a parent for rey...the one who's song you need to help me remix and get to the right producers.....and you get paid for making south Africa's first number one internationally acclaimed....who puts us on the map...she was born to be a super star and if you help me make this happen I will not act crazy and talk so much crap again . promise. you will be rewarded with a gift and lots of money. I am not selfish. she is though and I have to prove to myself cos I can do it alone but I don't want to.....this could be the start of a perfect life on earth....no bills no worries.....cos you made my daughter famous....helped me groom her and dream bigger than she is imagining....better than bieber...Miley virus....because we can man

René Samantha Theron

we have come a long way and I would like to correct this song a little here and there to make it true...hate when songs I like dont have the story right....so tell me write my oen song...but this song is the story of our lives....so habe to fix it...else it might have a mandela effect and mess house up for the future....go google it.....we stayed 18 in our minds and our since 20 odd years ago future isn't true. we didn't turn into our parents.....we only became parents....but because of the dream both of you had and your passion for music

René Samantha Theron

*dared to ask -

René Samantha Theron

but method to my madness....Dino walked past after I sat next to you on the couch after your set and dated to ask why you didn't play my music...I. e. music I liked and made me feel comfortable and fed the addiction to music perfectly the way my mind needed it....ask questions if it doesn't make sense when I am done....anyway as I asked you you said in a very cheeky pommy voice get some other dj to play your music.....and right then you walked past D and I looked up and asked will you play my music and smiled and said sure....you saved my face cos else Tobie would've known I was a nutter then already haha....

René Samantha Theron

to refresh dino and tour memory but wonder whether you guys even realised that when I finally could hear the music and was feeling the beat in my heart...lol I am insane....

René Samantha Theron

*don't look back* in the other tent...not the floor Danny rambling and D played on. back to explaining .... I think if you hear the idea I have for this song should be taken seriously considering it reminds me of you and Dino....I didn't even know he posted or actually really spoke to you....so please find out if you have the rights to experiment and if you like it...do the unthinkable....remix it with the same vocalist and same song...nobody can do that but if possible........great......if not tough shit....then no point to the conversation and question.....but anything is possible with most people....when they get credit and paid enough. tbc tired

René Samantha Theron

so what I went insane when you played at nexus the same day I heard Dino play for the first time at esp before he told me to go to nexus he's playing again....lol he wouldn't talk much but his music did. lol so the point of this conversation is that I was losing my mind tripping so much so that I couldn't even hear what you were playing....only to ask you innocently why you couldn't play my music....it wasn't meant as an insult I was just a little confused. didn't even recognize that you were a boiler room dj who's music and style of mixing still inspires me....so.....enough acting nice haha...remember at the don't look party...Benson and hedges new year party at River club I felt bad and apologised without explaining but said sorry a million times for going up to the dj box at nexus and asking wtf you were playing....trip was strong...and I wasn't with anyone I knew....to calm me the fudge down.....yes I know this goes public....but I need to ....

René Samantha Theron

will mail and talk privately lol you know D is just acting nice cos you are cooler thsn him now....lol just kidding.....cking up